Default Image

Regulamin

Regulamin

§1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.sprezarki-techem.com.pl  jest prowadzony przez BP Techem Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-856) przy ul. Ludwinowskiej 17, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000924787, NIP: 9511728368, REGON: 012742471.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§2 Definicje

  1. Sprzedawca – BP TECHEM Sp. z o.o.
  2. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.sprezarki-techem.com.pl
  3. Klient / Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Towar – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  9. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży towaru zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§3 Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Ludwinowska 17, 02-856 Warszawa,
  2. Adres e-mail Sprzedawcy:  sprezarki@techem.com.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 22 489 65 10
  4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-16.00

§4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na towary, niezbędne są:

  1. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome, Internet Explorer lub Firefox,
  2. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. Włączona obsługa plików cookies,

§5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na towary znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta
  3. Ceny wszystkich widocznych na stronach Sklepu internetowego towarów są ceną brutto (zawierającą podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich. Odstępstwa od zasady waluty polskiej są wyraźnie zaznaczone.
  4. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu, jak również opisy towarów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.
  5. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.
  6. Ceny podane przy każdym towarze nie obejmują kosztów transportu.
  7. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów prezentowanych na stronie Sklepu, zamieszczania informacji o nowych towarach, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian.
  8. Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym konieczna jest pełna akceptacja niniejszego Regulamin
  9. Sprzedawca nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji

§6 Transakcja

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można dokonywać poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy na stronach Sklepu.
  2. Podczas składania zamówienia w Sklepie, Klient jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, dokładnego adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz telefonu komórkowego.
  3. Po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji o złożeniu zamówienia przez Klienta na wybrane Towary, przyjęcie takiego zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres email. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, następuje zawarcie Umowy sprzedaży.
  4. Procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się bez zbędnej zwłoki po zawarciu Umowy.
  5. Za zamówione Towary, Klient jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, będącą sumą ceny zakupu towaru powiększoną o koszty dostawy
  6. Za moment dokonania płatności uważa się moment wpływu środków na konto Sprzedającego.
  7. Za sprzedane Towary, Sprzedający wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej na adres e-mail Klienta podany podczas rejestracji lub składania zamówienia. Jeśli Klient chce zmienić adres e-mail na który ma zostać dostarczona faktura – powinien powiadomić o tym Sprzedającego o tym poprzez oddzielną wiadomość e-mail. Jeśli tego nie zrobi, wiadomości, które Sprzedający wyśle na dotychczasowy adres e-mail będą traktowane jako prawidłowo doręczone.
  8. Jeśli Klient chce zrezygnować z faktury elektronicznej – powinien powiadomić o tym Sprzedającego poprzez oddzielną wiadomość e-mail. W takim przypadku Sprzedawca wystawi fakturę formie papierowej i dostarczy ją Klientowi wraz z Towarem.
  9. Sprzedawca nie odpowiada za błędne dane na fakturze, podane podczas rejestracji lub składania zamówienia.

§7 Oferowane metody płatności

Wybór formy płatności za zamawiane Towary dokonywany jest podczas składania zamówień. Klient może skorzystać z następujących metod zapłaty za zamówiony towary:

  • Płatność  przelewem – na podany w zamówieniu adres e-mail, przesyłamy wiadomość zawierająca dane niezbędne do dokonania przelewu na rachunek Sprzedającego.
  • Płatności online z banków internetowych – Sklep oferuje różnego rodzaju płatności online udostępnione przez pośrednika w płatnościach firmę PayU.
  • Płatności kartami płatniczymi – w tym przypadku również pośrednikiem w obsłudze płatności kartami jest firma PayU.

§8 Sposoby i koszty dostawy

  1. Zamówione towary dostarczamy za pomocą firm kurierskich. Kupujący jest obciążany następującymi kosztami dostawy:
    • przy zakupach o wartości mniejszej niż 1000,00 PLN brutto – 29 pln brutto,
    • przy zakupach o wartości od 1000,00 PLN brutto – dostawa bezpłatna.
  2. Ze względu na specyfikę Towarów oferowanych w Sklepie (profesjonalne rozwiązania przemysłowe) czas realizacji zamówień w jest wydłużony i zależy od rodzaju Towaru który zamawia Klient:
    • Towary z działu Pomp Próżniowych – realizacja zamówienia od 7 do 21 dni roboczych
    • Towary z działu Dmuchaw– realizacja zamówienia od 14 do 21  dni roboczych
    • Towary z działu Sprężarek – realizacja zamówienia do uzgodnieni
    • Podane powyżej czasy realizacji zamówienia to czas który Sprzedawca potrzebuje, aby skompletować zamówione towary (w tym na przykład dokonać importu Towaru z zagranicy), a następnie przygotować je do wysyłki. W przypadku, gdy czas realizacji zamówienia miałby być krótszy lub przekroczyć podane terminy, Sprzedawca skontaktuje się z kupującym, aby uzgodnić propozycję innego terminu dostawy.
  1. Gdy zamówienie zostanie zrealizowane, zamówiony produkt zostaje wysłany firmą kurierską, która dostarcza przesyłki do klienta w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z magazynu Sprzedawcy. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmy kurierskie.
  1. Klient ma obowiązek dokonania oceny stanu Towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia Towaru należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany Towar, należy zwrócić Kurierowi, a koszt jego transportu poniesie Sprzedający. Kiedy Towar znajdzie się ponownie w magazynie Sprzedającego i zasadność reklamacji zostanie potwierdzona, po wymienianie produktu na nowy zostanie on ponownie wysłany do Klienta na koszt Sprzedającego.
  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Towaru w czasie późniejszym należy postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w niniejszym regulaminie 

§9 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z ustawą z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683). Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu Towaru bez podania przyczyny.
  2. W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, Klient zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedającego, składając oświadczenie o odstąpieniu na formularzu udostępnionym mu przez Sprzedawcę, które powinno zostać wysłane na adres e-mail: sprezarki@techem.com.pl. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po terminie, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu nie wywołuje skutków prawnych. Artykuł 61 KC stosuje się wprost.
  3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik Nr 2 do niniejszego Regulaminu) oraz informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy (załącznik Nr 1 do niniejszego Regulaminu) dostępne są do pobrania pod niniejszym regulaminem.
  4. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy, Sprzedawca prześle potwierdzenie otrzymania takiego oświadczenia e-mailem zwrotnym.
  5. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część, jeżeli takie były dołączone do towaru), nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zarząd rzeczą. Do zwracanego towaru należy dołączyć otrzymaną fakturę VAT jako dokument sprzedaży, oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu towaru.
  6. Koszt zwrotu towaru, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 34 ust. 2 i 3 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683), ponosi Klient. Klient ma także obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. 
  7. Jeżeli zwracany Towar będzie niekompletny, bądź będzie nosił ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość Towaru uszkodzonego.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia, zostaną przekazane na rachunek bankowy Klienta z którego dokonywał on płatności, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia od odstąpieniu od umowy.
  9. Sprzedawca oświadcza, iż zwrot płatności, o której mowa powyżej zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. Sprzedawca w porozumieniu ze Klientem, może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Klienta dodatkowych kosztów.
  10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania zwracanego Towaru.
  11. Po otrzymaniu i przyjęciu Towaru, Sprzedawca wystawi Klientowi fakturę korygującą, którą odeśle na podany w zamówieniu adres e-mail adres Klienta.
  12. Zawierając umowę Klient potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, w tym potwierdza, iż został zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru.
  13. Prawo odstąpienia od zawartej umowy nie przysługuje towarów odniesieniu do umów , o których mowa– art. 38 ust.3 ustawy z 30.5.2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683), w tym m.in. w stosunku do towarów wyprodukowanych według zindywidualizowanych potrzeb Klienta.

§10 Reklamacje

A) Reklamacja przysługująca konsumentowi

  1. Wobec Konsumenta oraz Konsumenta-Przedsiębiorcy Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży. Do postępowania reklamacyjnego w takim przypadku mają zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Jeżeli Klient stwierdzi że otrzymany Towar jest niezgodny z Umową może złożyć Sprzedającemu reklamację przesyłając ją poprzez korespondencję e-mail na adres sprezarki@techem.com.pl.
  3. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji ustosunkuje się do niej. W przypadku uznania reklamacji, Klient uzyskuje informację w jaki sposób reklamacja została rozpatrzona.
  4. Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, jeżeli niezgodność istniała w chwili dostarczenia Towaru Klientowi lub wskazanej przez niego osobie trzeciej innej niż przewoźnik i została ujawniona w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy.
  5. W przypadku braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, Klient może zażądać naprawy lub wymiany Towaru.
  6. Klient wykonujący uprawnienia przysługujące mu z tytułu braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży zawartą ze Sprzedawcą jest zobowiązany dostarczyć Towar do Sprzedawcy na jego koszt, na adres Sprzedawcy. 
  7.  Sprzedawca nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego Towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.
  8. W przypadku braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  9. Jeśli Towar jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny Towaru albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży gdy:


a. Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z Umową Sprzedaży ze względu na to, że naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy;


b. Sprzedawca nie dokonał naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży.

c. brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową Sprzedaży;


d. brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny Towaru albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z żądania naprawy lub wymiany;


e. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

  1. Sprzedawca zwraca Klientowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia Ceny Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu Ceny Towaru.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, gdy Klient w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności z umową wiedział.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, gdy Towar nie spełnia wyłącznie indywidualnych, subiektywnych odczuć lub oczekiwań Klienta, np. odcień koloru Towaru nie jest taki jak oczekiwał klient.

B) Reklamacja przysługująca pozostałym podmiotom

  1. Wobec Klienta niebędącego Konsumentem, Sprzedawca odpowiadała z tytułu rękojmi za wady na podstawie przepisów art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  2. Jeżeli po przejściu własności towaru na Klienta stwierdzi on, że towar posiada wady, Klient może złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi.
  3. Reklamację z tytułu rękojmi Klient powinien przesłać poprzez korespondencję  e-mail na adres sprezarki@techem.com.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy określić wadę, jaką zdaniem Klienta towar posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę zdjęciami dołączonymi do korespondencji. Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia.
  4. Jeżeli Sprzedawca uzna, że reklamacja Klienta zawiera braki uniemożliwiające w jego ocenie jej rozpoznanie, Sprzedawca skieruje do takiego Klienta prośbę o uzupełnienie reklamacji o niezbędne informacje. W tym przypadku termin na rozpoznanie reklamacji może ulec wydłużeniu o czas uzupełnienia przez Klienta informacji. W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji Klienta za uzasadnioną, wybór sposobu zaspokojenia roszczeń Klienta będzie należał do Sprzedawcy. 
  5. Transport reklamowanych towarów z tytułu rękojmi odbywa się na koszt Sprzedawcy za pośrednictwem wybranej przez niego firmy kurierskiej, w sytuacji kiedy reklamacja Klienta okaże się zasadna. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  6. Klient odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności kuriera z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.
  7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Klientowi, zgodnie z art. 568 § 1–5 KC Klient, nie będący Konsumentem traci uprawnienia określone w art. 568 § 1–5 KC, jeżeli niezwłocznie po stwierdzeniu wady nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie (art. 563 § 1–2 i art. 564 KC).
  8. W przypadku, gdy na towar została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Towaru w Sklepie.
  9. O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta, za utracone korzyści, utratę możliwości korzystania z pieniędzy, utratę czasu, podanie nieprawdziwych lub nieprawidłowych informacji, lub jakąkolwiek szkodę pośrednią lub wtórną. W stosunku do Klientów, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z opóźnienia w dostawie, a odpowiedzialność za realizację Umowy Sprzedaży ograniczona jest do ceny jej poszczególnych składników oraz kwoty stanowiącej równowartość kosztów ich dostawy opłaconych przez Klienta – jeżeli jego roszczenie dotyczy dostawy.

§11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
    d) Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§12 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Sprzedawca szanuje prawa Klientów do prywatności. Zasady Polityki Prywatności dostępne są w zakładce „Polityka prywatności” i wskazują, jakie informacje umożliwiające osobistą identyfikację Sprzedający może gromadzić i w jaki sposób z takich informacji korzystać.

§13 Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody i krzywdy spowodowane jego działaniem lub zaniechaniem wynikającym z otrzymanych przez niego od Klienta nieprawidłowych danych.